onsdag den 20. november 2013

Det er min veninde, hun har den fineste "kiosk" på hele Jægersborg Alle og i aftes pyntede vi hendes vinduer med noget af alt det julepynt som Butikken jo har i uanede mængder, så nu er halvdelen af pip fugle glas samlingen udstationeret til forstaderne, så kan de så flot hænge der og tjekke alle de fine damer ud når de kommer for at købe sig en flot ny cashmire hue til en milliard....

Personligt gik jeg bare rundt og små savlede og tænkte at det var da fandens osse at hele verden havde brug for nyt julepynt i uanede mængder for så ville jeg være helt vildt rig og så ville jeg shoppe alt mit shit lige her og shit jeg ville være lækker.....



























♥ ♥ 

1 kommentar:

  1. Ååh, glaskugler! <3 Det er bare min evige svaghed, de er så fine.

    - Anne

    SvarSlet